wtorek, 5 kwietnia 2011

Szaleństwo wyprzedażowe w Matrasie !!!

Straszny zastój nastąpił u mnie w kwestii czytania, bo nawał pracy nie pozwala znaleźć wolnego czasu. Poczytuję więc "Biała wilczycę" po kilka stron jedynie, choć nie znoszę takiego czytania "na raty". W tak zwanym międzyczasie czytam to co muszę, z racji mojego zawodu, co jeszcze bardziej spowalnia lekturę dla przyjemności:( Ale nic to!!! Pocieszam się, że nadrobię zaległości lekturowe w czasie wakacji, kiedy to będę mogła czytać, czytać i ...czytać, ile dusza zapragnie:)  A tymczasem gromadzę stosik na letnią, długa przygodę z książkami. I wpadłam na trop wielkiej wiosennej wyprzedaży w księgarni Matras, która szczerze polecam wszystkim molom książkowym !!!! Naprawdę świetne pozycje za niewiarygodnie niską cenę!!! Właśnie dziś mój Mężuś odebrał przesyłke z Matrasu, w której znalazły się 4 pozycje za łączną kwotę nieprekraczającą 20 zł. A oto one:


A to efekt matrasowego "polowania" mojego Męża:


Jeszcze raz polecam Matras i życzę owocnego buszowania na stronie internetowej księgarni, bądź między jej półkami:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz